Vihdoin! Mun Halensilta tilaamat I H A N A T farkut siis! ^^
Ette voi uskoa kuinka helvetin monta vuotta mä olen odottanut nuorekkaan näköisiä, mahdollisimman leveälahkeisia farkkuja isommille tytöille! Normaalikokoiset ihmiset ei voi ymmärtää miten vaikeaa isomman ihmisen on hyvännäköisiä vaatteita hommata. Jos ootte yhtään postimyyntikuvastoja katsellut, niin tiiätte että kaikki "plus-kokoiset" vaatteet on aivan hirveitä rättejä, telttoja, tätimäisiä. Siksi mulla on jo kauan ollut vaan tyyliin yhdet tai kahdet farkut käytössä niin kauan kunnes ne on puhkikulutettu, ja sitten epätoivon vimmalla etsinyt uusia, edes vähän sinne päin olevia farkkuja. Ja mulle kun ei kelpaa mitkä tahansa farkut, vaan niiden täytyy olla mahdollisimman leveälahkeiset.

Mut nämä farkut! Ehkä mun paras ostos ikinä! Tilasin vielä kahdet parit, että on sitten mitä kuluttaa :P Ja itseasiassa tilaisin vielä useammatkin parit jos vaan olis varaa. Mitotus on aika reilu ja jouduinkin ekan yrityksen palauttamaan, ja tilata kokoa pienemmät - ja sehän on vaan hyvä juttu! :D

Jos joku muukin innostui, niin voi tilata tuolta
-> http://halens.fi/ProductPage.aspx?pid=038154&oc=7
Mä olen niin happyhappyjoyjoy kun vaan ihanasta löydöstä voi olla :))