Jeah, saatiin kuin saatiinkin lauantaina pidettyä se serkkuilta :)
Jenni ja Emmi tuli tänne mun luo suht aikasin, niin ehdittiin sitä ottaa kuppia tässä aika hyvin :D Puhuttiin kaikenlaista, syötiin pasteijoita ja salaattia, välillä otettiin tequilaa, istuttiin tupakalla, ja puolenyön jälkeen lähettiin baariin. Ja kaikki oli oikeen sopivassa humalassa!
Käytiin tsekkaamassa "uudistuneen Möljän" "meininki" - ei siis mitään. Yhtä tyhjää siellä oli ku ennenkin, ainoa muutos entiseen oli se, että rokkipuolen musa kuului nyt discopuolellakin. Kysyin, että onko muutos pysyvä, niin eipä siitä oikeen tiedetty. Voisko joku jo vihdoin kertoa mulle miksi jengi on hävinnyt Möljästä, ja minne?? Mikä vika siihen yhtäkkiä tuli?
Jounia oli kyllä kiva nähdä, olihan sitä jo ikäväkin :D

Yhdet juotiin Möljässä, ja suunnattiin sitten Loheen. Siellä perus siiderit ja valkovenäläiset, vähän tanssimista. Siellä oli myös hanipallerot Kati ja Tomi <3 Voi, miten mulla olikin ollut jo ikävä niitä! Lyötiin myös Sumpin kanssa 200€:sta MELKEIN vetoa siitä, ettei se oo saanut aikaseks kasvattaa sen hiuksia takasin parin vuoden kuluessa. Oon kyllä tasasin väliajoin muistanut sille valittaa siitä, että jos se nyt kohta jo ymmärtäisi.. x)
Pilkkuun asti me Lohessa viihdyttiin, Jenni, Emmi, Hanne ja Mika, joka me bongattiin baarista, tuli mun luo yöksi. Aamulla perus vapinat, mutta kömmittiin suht ajoissa ylös sängyistä, ja puolenpäivän aikoihin suunnattiin mummulaan. Edellisiltana kännissä tuli hyvä idea, että yllätetään mummu ja vaari, ja mennään sinne kaikki neljä - darrassa :D No joo, mutta siellä oltiin pari tuntia, heitettiin Hannen kanssa siskokset Nummelaan, ja sit himaan.
Viikonloppu meni ihan älyttömän nopeasti -.-

Ai joo, mehän oltiin sillon 14.3. Tavastialla kattomassa Profane Omenia Hannen kanssa.

» KUVAT

Sinne tuli sit myös Arttu, ja sen uusi tyttöystävä Karo :) Karo oli ihan mielettömän mukava! Make oli täällä mun luona sillon, mutta se ei sitten jaksanut lähtee mukaan. Eniveis, keikan jälkeen jäätiin vielä hetkeks odottelemaan sitä Julesin alastonjuoksua, mut ei sitten jaksettu hytistä siinä, vaan mentiin loppuillaksi Heavy Corneriin. Missä myös oli btw helvetin hiljasta ja tylsää. Onks kaikki sieltäkin hävinnyt jonnekin Darksideen tai Dante'siin??? -.- Tutustuttiin pariin mukavaan jätkään, joista toinen oli Rovaniemeltä ja toinen Mäntsälästä. Ne oli lähteny ex tempore Helsinkiin ilman yöpaikkaa, ja niillä oli rahaa yhteensä alle 5€.. toivottavasti ne nyt jonnekin pääsi :/ Eivät päässy ees Heavy Corneriin kun ei ollu sisäänpääsyrahaa.
Neljän bussilla takasin Lohjalle, joka lähti 20min myöhässä, ja oli niin täynnä ku vaan bussin voi sulloa, ja vähän vielä extraa. Mä onneksi pääsin istumaan jo Helsingin keskustassa, mutta esim. Hanne joutui seistä Nummelaan asti. Lisäksi meiän vieressä oli pari vitun idioottia jätkää - no okei, ainakin se toinen - joka alkoi aukoo päätään bussissa seisseelle Tenkaselle. Olis NIIIIIIIN mieli tehny tirvasta sitä jätkää. Sinä yönä mua todella vitutti että mp3-soitin oli unohtunu himaan! Luojan kiitos Make oli täällä odottamassa kun mä tulin kotiin <3 Ihana Make <3

Sit sit.. Tänään olin muka-reipas ja ostin kahdet uudet jumppahousut :P Tai no, minä en ostanu persaukisena mitään, mutta raahasin mutsin mukaan ostoksille :D Ja kävinpä vielä siellä ChiBallissakin. Nyt on olo ku kypsällä spagetilla, ja on ihan pakko raahautua jo nukkumaan.
Mua alkoi myös töissä ahdistaa tänään mun arjen sisällöttömyys. Pakko saada tehtyä jotain muutakin kuin istua illat pitkät jossain Facebookissa painamassa F5:sta jos siellä vaikka tapahtuis jotain! Jotain liikuntaharrastustakin on vähän ikävä väkisin hankkia, kun ei sen tekemisen pitäis olla sitten mitään pakkopullaa, vaan oikeesti mielekästä ja nautittavaa. Päädyin sitten siihen, että ilmottaudun syksyllä ainakin Hiiden Opiston öljyvärimaalauskurssille. Toivottavasti se kurssi sitten kans toteutuu! Ja jos ei, niin meen sitten mustavalkokuvauksen kurssille. Siellä saa sit ihan pimiössä kehittää kuvat niinku ne kuuluukin, se on kivaa :)

Unille.. Zzzz..