Ah, luojan kiitos se viikonloppu tuli vihdoin ja viimein!
Tää viikko on ollut turhin ikinä, mulle ei oo jäänyt tästä mitään käteen. Joka ilta oon suunnilleen odottanut et kello olis sen verran paljon, että vois mennä nukkumaan.

Tai no.. sen verran jäi käteen, että töissä yks ulkoinen kovalevy meni paskaksi, ja sen mukana tuhansia kirjakuvia, taittopohjia ym. Sitä parhaillaan yritetään eheyttää ja pelastaa tietoja, maanantaina selviää miten kävi. Suurin huolenaihe on Pyhtään tehdyt kirjakuvat n. 1200 kpl.. Mä oon ne jo kertaalleen tehnyt, enkä vittu jaksa tehdä toistamiseen! Ei voi ku pitää sormet ristissä.

Tänään painosta tuli meidän tähän mennessä suurin kotiseututeos, se pakattiin toimistolla tänään. Aikamoinen tiiliskivi se kyllä olikin, mutta firma tarjos pakkauksen päätteeksi pizzat, jess ;) Päivä tuntui heti paljon rennommalta kun ei ollut oikeita töitä (se kovalevy paskana niin ei voinu käsitellä kuviakaan, vaan mä tyyliin aakkostin papereita koko päivän, plus sitä kirjapakkausta ei lasketa oikeiksi töiksi, koska siinä on aina se oma erilainen fiiliksensä), ja sai vielä ilmaset safkatkin.

Onnellisena siitä että työviikko oli VIHDOIN ohi, tulin melkeen juosten himaan, ja mikä mua täällä odottaa. Puolet toisesta kultaköynnöksestä eteisen matolla, toinen puoli olkkarissa melko rääkätyn näköisenä, mullat lattialla. Siinä kyllä huuto kuului varmaan naapurirappuun asti ja kissa lähti ku lännen tähti. Se ei ois muuten ollut mikään iso juttu, mut kun koko viikko on ollu ihan perseestä, ja halusin vaan himaan rauhottumaan -.- Tällä hetkellä pesen vielä pyykkiä, ja mulla tulee vielä niiiiin menee hermot kun Nikki kiikkuu kuivaustelineessä. Lisäksi eilen se oli kaivanut mun tyynyn alta spagettiolkaintopin, ja syönyt siitäkin toisen olkaimen. Siis mitä helvettiä?? Miten ne VOI muka olla niin JÄNNIÄ!!! Se on syönyt mun topeista ehkä 7 täysin käyttökelvottomiksi, ja mä en oikeesti pian omista yhtäkään spagettiolkaintoppia! >:/

Uppouduin kuitenkin aika nopeesti haaveilemaan kesästä, sillä aikaa kun Nikki nukkui. Vihdoin omistan tarpeeksi ison parvekkeen, että sinne viitsii laittaa parvekekukkiakin. Mietin mitä kukkia ja yrttejä voisin istuttaa, kesän lämmintä ilta-aurinkoa ja kylmää siideriä <3 Voi kun ois jo kesä!