No nyt on taas shoppailtu. Mutsin kanssa, mikä kyllä on raskasta, mutta toisaalta myös "pakollista" kun se kerran suostuu maksamaan ja mä olen peeaa x)
Ostettiin mulle kahdet eri verhokankaat, mustat ja punaset, jotka molemmat tulee olkkariin noiden vanhojen tilalle. Mutsi sanoi voivansa ommella ne, niin ei tarvinnut teettää liikkeessä.
Lisäks ostettiin tohon mun partsille pajuaita ja seinäamppelli takorautatelineellä. Nyt on kivannäkönen ja synkempi partsi ;) Käytiin myös RTV:ltä tilaamassa metritavarana eteiseen uus matto, pohjaväriltään musta. Nääkin kaikki oli sellasia ostoksia mitkä oli tarkotus tehdä jo aikapäiviä sitten, mutta mä en oo saanut mitään aikaseksi.

Eilen oli firman tilinpäätösjuhla/virkistys-/urheilupäivä, mikälie. Ensin Kisiksellä asiaosuus, tilinpäätöspalaveri ym. kehityskeskustelua ja tavoitteita, sen jälkeen lounas ja tunnin verran kirkkoveneellä soutua Lohjanjärvellä. Meitä oli 14 plus ohjaaja, ja yllättävän hyvin se paatti kulki. Välillä joillakin meni airot sekasin ja jumiin, mutta kukaan ei onneks kovin tosissaan sitä ottanut. Paitsi Koira, joka veti siellä edessä ihan antaumuksella. Mun läskireidet otti vastaan enkä ihan kunnolla saanut soudettua, tuli vähän löysäiltyä siinä :D Mutta oli kyllä huisin kivaa, ja toi porukkakin on tosi kiva kaikin puolin kun pääsee vähän viihteelle.
Soudun jälkeen oli sauna, mutta mä en viitsinyt sit käydä edes suihkussa kun ei oikeestaan tullut siinä löysäilyssä edes hiki. Vedin sitten lonkeroa, makkaraa ja leipää muidenkin edestä siihen klo 19 asti jollon meidän piti lähteä pois uuden ryhmän tieltä. Vähän jurppi ettei tilillä ollut rahaa lähteä jatkamaan, koska siinä meni hyvät ja ilmaset humalat ihan hukkaan. Päätin sitten himassa vielä kaheksan aikaan kännissä tiskata, jonka jälkeen sammuin samantien tähän sohvalle. Puol yhdentoista aikaan havahduin tästä siihen kun Nikki heitti kuljetuskoppansa hattuhyllyltä lattialle ja kömmin sänkyyn. Mielestäni laitoin vielä herätyksen päälle aamuksi, mutta ei se kyllä aamulla päällä ollut. Heräsinkin sitten kahdeksalta aamulla ihan pirteenä, joskin päätä vähän särki. Hetken joutui keittiössä ihmettelemään minne kaikki tiskit oli kadonnut, kunnes muistin sitten tiskanneeni ne x)
Mut oli kyllä tosi kummallista vetää pitkästä aikaa päiväpellit ja sammua niin aikasin o.O Vaan hauskaa oli silti.

Ärsytti toi mies kyllä eilen ihan helvetisti taas. Mua rasittaa ettei se voi ilmotella itsestään kuin yleensä ennen kun mä kysyn, ja eilen ei ilmottanut sillonkaan, oli kuulemma taas niin hirveetä säätämistä koko illan. On se nyt kumma jos ei yhtä lyhyttä tekstaria ehi kirjottamaan vaikka röökillä ollessaan. Mua vituttaa kun en tiedä mitä se tekee. Ei nyt välttämättä sen takia että oisin mustasukkanen ja vainoharhanen, vaan kun mua oikeesti kiinnostaa mitä se tekee. Ja kun ei se koskaan mua mukaansa Saloon pyydä. Sekin vähän ärsyttää, koska vaikka mua jännittääkin helvetisti niin ois se nyt kiva sen porukat ja kavereita tavata. On vaan niin turhauttavaa kun se toinen ei oma-alotteisesti ymmärrä moisia asioita, ja sit mun pitää vetää herne nenään siitä ja kertoa sille mikä mua siinä jurppii. Ja siis mähän EN osaa sanoa suoraan juuri mitään! Me muutenkin puhutaan niin vähän vähänkään vakavammista asioista, niin en mä osaa. Ja näköjään meille tulee koko ajan jotain väärinkäsityksiä kun me puhevammaset ei osata keskustella. Vituttaa.

Kai se tästä jos katon vaikka jonkun leffan ja mässään popcornia. Ainakin voin katella nättiä parveketta ja vaikka kököttää siellä.