Jees, viime perjantain Sinisthra-kuvat on nyt netissä.

» KUVAT

Sinisthra - Fearless Under the Falling Sky



Tuparit onnistui tosi hyvin, kaikilla oli kivaa ja mä niin rakastan mun kavereita <3 Kaikki ihanat oli täällä; Make, Hanne, Arttu, Sanni, Kati, Jenni, Marsa ja Sini ^^ Baariinlähtö venyi vähän kun oli täällä niin kivaa, plus katottiin sivusilmällä Euroviisuja, ja päästiinkin baariin sit vasta kahden aikoihin. Ei kyllä haitannut yhtään. Vaikka baarissakin oli kyllä pitkästä aikaa suht paljon tuttuja. Jounikin oli jotenkin erityisen perseestä :D

Mut olin tosiaan hirmu ilonen illasta. Erityisen ihanaa oli oikeesti se että Sanni oli meiän kanssa, ja mä en tajua miks meillä on ollu tällanen ihme tauko ettei olla nähty eikä mitään. Kuitenkin jotenkin kaikki oli niinku sillon ennenkin. Hannenkin kommentti loppuillasta oli että "toi Sanni on oikeesti tosi ihana!" :)

Make lähti tänään Orimattilaan, ja sieltä huomenna Saloon treeneihin, kun niillä on viikonloppuna joku bändijuttu Espoossa tai jossain.. Tulee ens viikolla takasin, mutta ehti mulla kyllä jo tulla ikävä :/
Mua naurattaa Nikkin mustasukkaisuus. Se on selkeesti katkera kun huomioin Makea enemmän ku sitä sillon kun Make on täällä. Nyt se on taas kiehnännyt mussa kiinni koko illan kun se on tajunnut ettei Make ookaan täällä.

Perjantaina on jonkinlaiset firman kevätbileet. Ei mitään maatamullistavaa, mutta mennään Kisakallioon syömään, juomaan ja soutamaan kirkkovenettä jätesäkit päällä :D
*huoh*