Sinin tutustumispäivä 1, sunnuntai
Koko päivä sängyn alla, tuli pois vasta kun laitettiin Nikki makkarin ulkopuolelle ja hengailtiin itse Sinin kanssa hetki. Nikki sähisi Sinille ja läpsi pari kertaa, Sini sähähti muutamaan otteeseen takaisin. Illalla saatiin Sini ulos makkarista olkkarin puolelle, missä se ensin makoili mun ja Maken sylissä, ja välillä tutkiskeli paikkoja ja meni lehtitelineen alle piiloon. Nikki vaelsi ympäri kämppää, kyttäsi tulokasta ja puhisi mennessään. Ei suurempia välikohtauksia. Sini nukkui meidän välissä, kehräsi ja tassutteli. Tuli hetkeksi mun kainaloon, laittoi pään mun tyynylleni ja nenän vasten mun nenääni <3

Sinin tutustumispäivä 2, maanantai
Nikki uteliaana lähenteli Siniä, mutta Sini sähisi ja puhisi. Nikki sähähti välillä takaisin. Hirveää kyttäämistä puolin ja toisin, mutta Sini selvästi varautuneempi nyt kuin Nikki. Molemmat syö ja käy laatikolla. Positiivista. Sini ei tosin juuri sängyn alta taaskaan poistunut, välillä sentään sängyn päälle ja kiersi makkaria, mutta meni paniikkiin kun nostettiin makkarista pois, joten annettiin olla. Sini tuli yöllä taas viereen ainakin hetkeksi. Nikki-raasu nukkui taas yksin olkkarissa :(

Sinin tutustumispäivä 3, tiistai
Nikki on edelleen uteliaampi. Välillä Sini sähähtelee ja muriseekin, mutta on jo huomattavasti rennompi. Päästi Nikkin haistelemaan ihan kiinni itseensä, mahtuivat siis jo samalle sängylle sentään :) Pari kertaa Nikki tassulla kokeili onneaan. Sini ei enää koko aikaa jaksa sitä kiinnostaa kun se vaan makoilee ja puhisee (eikä me hössötetä siitä), ja Nikki onkin hengaillut meidän kanssa olkkarin puolella ihan normaalisti. Sini edelleen pysyttelee vaan makkarissa, joskin nyt koko päivän sängyn päällä maaten, tai vilkuillen ikkunasta ulos, ja kaipa se pystyi siinä nukkuakin kun Nikki ei ollut häiritsemässä. Oli hieno tunne kun koko konkkaronkka makoiltiin sängyllä ja siliteltiin toisiamme :D <3 Sini tuntui syövän oikeastaan vain silloin kun Nikki oli suljettuna makkarin ulkopuolelle. Illalla kuitenkin tuli makkarista ulos, syömään Nikkin kiposta, kun taisi omasta loppua kesken :)

Tänä aamuna meinasin istua Sinin päälle kun tulin takasin makkariin pukemaan. Se kun oli joko mennyt mun peiton alle, tai sitten olin alunperinkin viskannut peiton mun vieressä makaavan kissan päälle :P Sinne se jäi nukkumaan tassu Maken jalan päällä ^^ Mä en ole vieläkään päättänyt sille nimeä.

Kovasti käy vaan välillä Nikkiä sääliksi, kun joskus sen menemisiä joutuu rajottamaan.. Esim. ei olla päästetty sitä yöksi vielä edes käymään makkarissa. Eilen illallakin Sinin sähinä oli sen verran räkäistä ja ilkeen kuulosta, ettei sitten viittitty ettei mitään satu.. Mutta Nikki ei tosiaan oo alkanut takasin sähisemään tai tappelemaan, se on lähinnä lähtenyt vaan tilanteesta pois.

No mut sitten. Mä sain mun silmälasit perjantaina. Nyt jo tuntuu, että oon aika tottunut niihin jo, eikä ilman laseja meinaa nähdä enää mitään.

1250669751_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Mä vähän niin kuin päätin myös, etten jaksa käydä enää baareissa, eikä mulla ole varaakaan siihen. Käydään sitten vaan keikkojen yhteydessä, niitä kuitenkin on jonkin verran taas tulossa. Ei mulle oo baarissa oikeen enää mitään.. Tuntuu etten mä koskaan törmää siellä hyviin kavereihin, eikä mun tarvii katsella siellä enää edes miehiä :P Ei mulla oo nykyisin ollu baarissa enää mitenkään hirveän kivaa. Tai on ollut, muttei samanlailla ku joskus. Mieluummin säästän nekin rahat, ku menen baariin ihan muuten vaan. Ainakin toistaiseksi, nyt kun oon taas niin veloissa et huhhuh.

Sit pitäis alkaa suunnitella meidän Halloween-bileitä. Ajateltiin oikeesti panostaa niihin, tekoverta seinillä ja sellasta. Rahanmenoa luvassa, taas vaihteeksi!