Muutamalla viime keikalla ei oo tullut otettua valokuvia ollenkaan. Se on oikeesti aika harvinaista, koska normaalisti otan about 100 kuvaa per keikka.
Viime kuussa oltiin kattomassa Finntrollia Tavastialla, ja mä sieltä kyllä kokeeksi otinkin kai kolme kuvaa, mutta ei niistä tullut hevonvittuakaan. Viime viikon maanantaina On the Rocksissa oli Miehuuskoe keikalla, ja vaikka mulla oli kamera mukana, niin en mä jaksanut ottaa kuvia. Samoin kuin lauantaina kun oltiin Dante'sin 1v-synttäreillä Korpiklaania fiilistelemässä. Tosin siellä olikin niin ahdasta ja hirveä meno, että ei kuvaamisesta olis mitään tullutkaan.

Eli siis joo, Korpiklaania mentiin kattomaan Hannen, Maken ja Artun kera, ja Dante'sissa törmättiin myös Jaakkoon, Jouniin ja Hermuseen. Kai siellä muitakin tuttuja oli (ainakin Marjut), mutta en mä nähnyt ketään x) Ja Make siinä ulkopuolella vaihtoi muutaman sanan Jonnen, sen Korpiklaanin laulajan kanssa, kun se tuntee sen sieltä koulusta missä ne oli. Ennen Dante'sia käytiin pikasesti Ikkunassa, missä oli Mikko ja Trang. Tosin mulla oli jotkut tosi henkevät keskustelut Hannen kanssa baaritiskillä, että ehdin vaihtaa pari sanaa niiden kanssa vasta kun ne oli lähdössä Tavastialle päin x)
Loppuillasta meillä oli Maken kanssa taas ihmissuhdekeskustelut päällä, joten sillon en ainakaan huomioinut keitään muita. Meistä kumpikaan ei osaa puhua tai ottaa puheeksi mitään vakavia asioita, tai asioita jotka häiritsee, selvinpäin. Huono juttu sikäli joo, mutta keskusteltiin hyvinkin perusteellisesti kaikesta mikä on painanut mieltä - no, lähinnä mun mieltä. Kuten esim. siitä, että jos mua painaa joku asia, niin voinko mä sanoa siitä tekstiviestitse, koska se on mulle niin paljon helpompaa. Ja yritin parhaani mukaan selittää mun mustasukkaisuudesta, miten se välillä saa lähes sairaalloisia piirteitä, vaikka mä en oikeesti tarkotakaan sitä ihan niin vakavasti. Tuli tositosi hyvä mieli kaikesta siitä jutustelusta, ja itkeskelin välillä pelkästä liikutuksesta ja helpotuksentunteesta :)

Kun sitten lähdettiin, niin huomattiin että mun Profane Omen -kangaskassi ja siellä sisällä olleet Maken villapaita ja mun uusi huppari jäi sinne Ikkunaan -.- Soitettiin sinne, ja siellähän se oli, mutta Ikkuna oli ehtiny mennä jo kiinni. Make kysyi Mikolta jos se voisi hakee sen sieltä, toivottavasti pian.. Pitäiskin itseasiassa soittaa sinne baariin.
Mäkkärin kautta bussiasemalle, mulle ja Makelle 3 tuplajuustohampurilaista per naama.
Himassa suoraan nukkumaan, ja sunnuntaina Makella olikin ilmeisesti aika kova darra.. Tilattiin kolme pizzaa kotiin :D Ja siis mä olen todella perse auki.

Ei oo kyllä taaskaan mitään järkevää asiaa. Ehkä soittelen sinne Ikkunaan vaan.