Shieeeet.

Reilun viikon oon nyt ollut lomautettuna, ens viikolla saa laittaa ekat hakemukset liitolle. Loma maistuu vielä, joskin mulla on tästä pitkään nukkumisesta ja vetelehtimisestä alaselkä ihan tolkuttoman kipeä. Ei käyty Maken kanssa ees ulkona kävelyllä kun se oli flunssassa. Mies oli täällä taas pitkään, pari viikkoa putkeen. Tuntui silti eilen taas tosi kamalalta kun se lähti Saloon treenailemaan ja mitälie tekemään. On se kivempi lomaillakin kun on joku jonka kanssa nysväillä. Nyt Make on taas pois yli viikon ainakin, niin mitä hittoa mä täällä teen? En mä täällä yksin sotkekaan niin ei tartte ees siivota.
Niiltä, Maken bändiltä siis, Miehuuskokeelta ilmestyi uusi EP, Eilisen teen sokerit :) Sitä sai oikeen Levykauppa Äxästä. Takaisin kotiin -biisistä taisi tulla mun uusi Miehuuskoe-lemppari <3

Eilen käytiin Hannen kanssa Helsingissä Ravintola Alakerrassa kattomassa Kiuasta ja Profane Omenia akustisena. Kiukaan Iljalla ja Mikolla oli kova meno päällä, samalla rahalla sai annoksen stand-up -komiikkaa :) PO akustisena oli ihan mahtava! Hyvä jos biisejä edes tunnisti. Jokseenkin hämmentävä, mutta loistava kokemus noin ylipäänsä Metalheimin synttärit arki-iltana ja selvinpäin, ja vielä Profane Omen akustisesti, rauhassa ja hiljempaa. Öh :D Toivottavasti tosiaan noista akkarikeikoista tulee jotain matskua johonkin, koska noita olis hieno kuunnella myöhemminkin.
Tuttuja ei näkynyt kuin Iiro ja Johanna, ja Anu tuli sinne myöhemmin Oton kanssa. Loput olikin sellaisia "tuttuja", joille puhutaan vaan kännissä jos silloinkaan xD Eli niitä välteltiin :P
Iina laittoi Mikkelin keikalta muutaman videon YouTubeen:


Profane Omen - Learning to Die unplugged


Profane Omen - Wild Child unplugged


Profane Omen - FMH unplugged

Munkin synttärit oli vähän aikaa sitten. Nyt mä kai olen IRC-Gallerian mittapuulla seniori. Ja siltä kyllä tuntuukin kun sitä meininkiä kattoo :D Muutamat kahvitustilaisuudet pidän, mutta eipä sen enempää, ei mulla oo ees kakkua. Paska tarjoilu siis.

Seruraavaan kertaan taas.