On taas yksinäistä.
Mihin helvettiin mun kaikki hyvät ystävät on hävinneet? Paras ystävä sentään on kuvioissa mukana, mutta tuntuu että niitä muita, joskus hyviä kavereita olleita, ei nää enää ollenkaan. Kaikki on muuttaneet pääkaupunkiseudulle, ja harva vaivautuu ottamaan yhteyttä kun tulevat käymään Lohjalla. Mun pitäisi olevinaan aina olla se, joka ottaa yhteyttä ja jatkuvasti kyselee koska voitaisi nähdä. Ei siinä oo mitään järkeä. Mun on tälleen suht varattomana aika hankala lähteä ex tempore vaikkapa Helsinkiin pelkästään kahvittelemaan, niin siksikin olisi mukava jos mua kysyttäisi mukaan johonkin juttuihin kun ihmiset liikkuvat täällä päin. Ehkä mun pitäisikin ottaa useammin niihin yhteyttä, mutta ei siinäkään ole mieltä jos ei toinen tee asian eteen yhtään mitään, eikä sille toiselle se tapaaminen ole yhtä tärkeä.
Ne bileet, joissa on ollut paljon mun vanhoja kavereita on ollut tosi ihania, ikimuistoisia, oon rakastanut niistä joka minuuttia. Mutta se on ilmeisesti taas niin päin että itse olisi ne bileet ja illanistujaiset pidettävä jos niitä kavereita haluaa nähdä.
Paha olo johtuu osaksi tietty siitäkin, ettei Makekaan nyt taas oo ollut täällä. Asiat on aina vähän paremmin kun se on paikalla, muttei se silti korvaa omien kavereiden puutetta. Joidenkin kavereiden kanssa vaihdetaan pikaisesti kuulumisia Facebookissa, ei kivaa, mä haluaisin nähdä kasvotusten, viettää kivaa iltaa. Nyt varsinkin se tuntuu erityisen tärkeeltä, kun mulla ei oo ollut muita rutiineja. Vaan minkä mä sille mahdan että muilla kavereilla on elämät ja mulla ei. Että noin kaverisuhteita ajatellen se Saloon muutto ei kyllä vaikuttaisi niihin juuri mitenkään, korkeintaan positiivisesti jos ja kun sieltä saisi uusia kavereita.
En tiedä... Tää yksinolo alkaa olemaan aika helvetin vitun perseestä. Päivän kohokohdat, mitkä ne on?