Mun pienenpienet pöpsylät täytti tänään 2 vuotta :)
Kamalaa miten äkkiä aika menee. Ei siitä ole kauaakaan kun Nikki tuli mulle, ja oli pieni, utelias ja rohkea pikku pallero, ja nukahti mun viereen sohvalle heti ekana iltana. Taisin ehkä vähän itkeäkin silloin :D

BeautyHillin B-pentueen 2v-synttäripäivän kunniaksi sain nähdä muutamia pentukuvia niistä <3 Varsinkin Nunosta oli kiva nähdä kuvia pentuajoilta, se kun tuli mulle yli 1-vuotiaana, niin mä missasin sen pentuajan. Nikkistä mulla oli itselläkin aika pentukuvia, vaikka ei ihan vaavivaavikuvia :P Janttu lupasi polttaa mulle levylle loputkin löytämänsä pentukuvat, ootan niitä kovasti :) Näitäkin kun katoin niin hymy oli korvissa ja itku kurkussa :P Tätä se kai on ihmisvauvojenkin äideillä...

En voinut ostaa tytöille mitään kivaa lahjaakaan, kun en ole varoissani tällä hetkellä, mutta saivat hyvää ruokaa, ja ovat saaneet rauhassa köllötellä koko päivän. Ostan jotain kivaa kunhan tulloo lisää rahaa :)

Nuno ja Nikki pari vuotta sitten:


Nuno ja Nikki huhtikuussa 2010:

No, pieniähän ne on vieläkin :)
Mun kullannuput <3