Halensin vaatepaketti tuli ja pelasti <3

En saanut noista kovin järkevän näköistä kuvaa aikaiseksi, kun en yksitellen jaksanut kuvata. Mutta tilasin siis:
- mustan "perhoshihaisen" ruusutopin (täällä Halensin oma kuva)
- mustat, pitkät olohousut
- mustat ja joulunpunaiset 3/4-lahkeiset olohousut (täällä Halensin oma kuva)

Noita pitkiä housuja en enää Halensin sivuilta löytänyt, mutta ne on sellaiset ihan perus trikoohousut, missä lahkeensuissa on ohut resori. Mulla oli aiemmin lähes samanlaiset, jotka on ihan täynnä reikiä, enkä todellakaan jaksa enää parsia niitä. On siis ollut yhden lemppareista ;)
Mun edelliset tuollaiset samanlaiset 3/4-lahkeiset meni vähän pilalle, kuten kerroinkin, ja halusin ostaa uudet kun niitä oli kerran vielä saatavilla. Ostin samalla mustien lisäksi punaiset :) Ne edelliset housut tuli ostettua joskus viime talvena, ja oli esim. koko viime kesän mun ehdottomat favourite housut. Aivan ihanat päällä, sopii olohousuiksi, urheiluun ja muuhun ihan peruskäyttöön tosi hyvin. Ja lahkeensuussa on resori, joka pitää housut hyvin paikallaan ja muodossaan.
Tuon topin mä vaan halusin :D Halensille on alkanut tulla noita hintavampia, ulkomaalaisia merkkejä paljon. Kovin moneen ihanaan vaatekappaleeseen ei raaski rahojaan syytää, mutta oon jo pidempään hakenut jotain kivaa paitaa, jossa olis tuollaiset ihanan väljät "perhoshihat". Paita ei kyllä mulle istu yhtä hyvin kuin tuolle hoikalle mallinaiselle tuossa Halensin kuvassa, sillä näyttää olevan vähän pienempi perse kuin mulla :D Mutta ei se mitään, tykkään silti kovasti <3