Juu, että tuli oltua sunnuntaina BodyBalancessa. Kuvittelin sen olevan jotain Chiballin tyylistä, rauhallisia liikkeitä, venytyksiä pienellä vatsaliikeosiolla, eli ajattelin että alotetaan tää kuntoilu siitä "iisimmästä päästä". Mun kuvitteluni oli sitten vaan harhaa, ja tuntihan oli ainakin mulle tosi rankkaa lihaskunto- ja kestävyystreeniä, voi kiesus sentään. Oon niin rapakunnossa kaikin tavoin, että ei siellä tunnilla hirveästi onnistumisen tunteita koettu, ja polvet ja ranteet huusi hoosiannaa jo tunnin aikana. No eipä se ollut vielä mitään, eilen ja tänään oon potenut kamalinta lihaskipua pitkään aikaan, kun kaikki paikat on niin romuna että hyvä kun aamulla pääsi sängystä ylös. Pieni kuntoilun jälkeinen lihassärky on yleensä ihan mukavaa, ainakin tietää että jotain on tullut tehtyä, mutta en mä ihan tällaista olis halunnut. Kunnon loppuvenyttely olis voinut auttaa, sitä kun ei tunnilla enää tehty, mutta nyt on myöhästä valittaa.
Niinpä peruutin eilisen BodyJam-tunnin, koska olin aika vakuuttunut siitä, että niillä säryillä ei saatais minkäänlaisia koreografioita tehtyä. Menen sinne sitten vasta ens maanantaina (sunnuntaina en mee Balanceen), johon mennessä toivottavasti lihassäryt olis tiessään, eikä tarvii hampaat irvessä liikkeitä tehdä. Tälle illalle varasin itelleni syvävenyttelytunnin. Tarkoitus ei välttämättä oo alkaa käymään siellä joka viikko, mutta jos sieltä poimisi jotain venyttelyliikkeitä kotivenyttelyyn. Sitä oon nyt kotona jaksanut tehdä, se on aina vähän sellainen "no venytellään edes niin on jotain kirjattavaa HeiaHeiaan" :D
Ylihuomenna meen sitten Zumbaan. Tänään tuli onneksi Piruetista ne puoli kokoa isommat tanssilenkkarit, jotka olivat sopivat, niin niitä pääsen sinne Zumbaan sitten testaamaan.

Noissa on siis kaksiosainen kumipohja, mikä tekee esim. tarvittavat nilkkojen taivutukset vähän helpommiksi, ja muutenkin joustaa enemmän kuin normilenkkari. Lisäksi tuo päällinen on kangasta, mikä tekee kengistä aika kevyen tuntuiset. Vartta niissä ei ole ollenkaan, ja jäävät mielestäni vähän matalemmalle nilkasta kuin mun vanhat sisäpelikengät.

Eilen olin vähän vailla tekemistä kun en sitten sinne jumppaan mennyt. Hirveästi sitä ei kyllä pystynytkään tekemään ja valitin koko päivän kuinka sinne ja tänne sattuu. Tuli sitten fiilis leipoa muffinsseja, ja teinkin kahdenlaisia suolaisia muffinsseja tällä taikinareseptillä. Tein siis noita kinkku-feta-paprika -muffinsseja sekä pinaatti-mozzarella-pesto -muffinsseja. Ensimmäisiin laitoin tällä kertaa fetaa aurinkokuivatut tomaatit -liemessä, mutta sitä olisi siltikin saanut olla enemmän. Jälkimmäisiin laitoin lisäksi vielä sesaminsiemeniä, ja vaikka pinaattia olikin vain kolme pakastekuutiota ja pestoa laitoin ainakin 6 ruokalusikallista, niin silti ne maistui ihan pinaattiletuilta. Tykkään niistä kyllä, mutta noi olis saanut maistua enemmän pestomuffinsseille.

Loppuviikon ohjelmana on perjantaina Lohjalle Hannen luo meno, ja lauantaina mennään Tavastialle kattomaan Turisasta. Sunnuntaina tuun todennäköisesti mutsin kyydissä takaisin Saloon jos ne tulee käymään kahvilla, ja siksi en nyt sitten varannut sitä Balanceakaan. Mut varmuuden vuoksi myöskään sen takia, että varmasti oon sitten BodyJamissa kondiksessa :)