Kotiintulon jälkeen ei oo tapahtunut oikeastaan mitään tähdellistä, ja ne mitä on tapahtunut on olleet sellaisia pieniä pienesti vituttavia asioita. Eli tässäpä valituspostaus.

Sillon torstaina kun tultiin kotiin niin rynnättiin tietysti heti tutkailemaan sitä alkovin kattoa. No valkoinen se oli, joten pääteltiin että ehkä ne sitten oli käynyt sen maalaamassa. Kunnes illalla otin Nunon syliin ja käppäilin sen kanssa pitkin kämppää. Ja kuten usein muutenkin, mä menin kissan kanssa eteisen peilin eteen ja katselin meitä peilistä. Nuno rupes kyttäämään kattoon ja huomasin että siellä katossahan on iso kittiläiskä -.- Eli paskat ne täällä mitään oli käynyt maalaamassa vaikka lupasivat! Eli me oltiin mutsin luona periaatteessa turhaan torstaihin asti, kun mitään ei täällä ollut enää keskiviikkoiltapäivän jälkeen tapahtunut. Eihän tää nyt ole mikään big deal, mutta kun mua suututtaa ettei ne voi tehdä asioita silloin kun lupaavat ne tehdä! Varsinkin kun me ollaan sitä varten jouduttu lähtemään muualle. Nyt se sitten siirtyy taas ens viikkoon tai hamaan tulevaisuuteen, ja ollaan taas kissojen kanssa tiellä kun se tapahtuu.
Niin ja sitten tietysti perjantaina täällä oli taas sellainen meteli että mun oli pakko päästää kissat vaatehuoneeseen rällästämään, koska se oli kämpän hiljaisin huone. Oli hetkittäin sellanen fiilis että olis vaan pitänyt jäädä sinne mutsin luo pidemmäksikin aikaa.

Sitten alotin taas ruokapäiväkirjan Kiloklubissa. Sen avulla on helppo saada vähän tuntumaa siihen mitä kannattaa syödä ja mitä ei, mikä pitää nälän loitolla ja mikä ei. Sitten kun sen rutiinin oppii niin voi jättää ruokapäiväkirjan taka-alalle. Tämä idea tuosta jatkamisesta tuli varmaankin sen takia, että mulla oli kamalat morkkikset kun oltiin mutsin luona syöty pelkkää pitsaa :P No nyt oon sitten ollut kärttynen kun en osaa syödä oikein, vaan vaikka päivittäiset kalorit on jo täynnä iltaseitsemältä, niin mulla on vielä hirveä nälkä.
Eilenkin keitin pitkästä aikaa aamupalaksi puuroa, jonka söin vielä marjojen kera, sitten käytiin kävelylenkillä, jonka jälkeen tein vielä ekaa kertaa porkkanasosekeittoa, eli jess, kasvispitoista ja kevyttä keittoa. Joka piti nälän loitolla varmaan tasan puoli tuntia -.- Ja koska meillä ei siihen hätään ollut mitään parempaakaan syötävää, niin söin sitten leipää, mistä ei enää lähtenyt ees nälkä kun se oli ehtinyt jo niin kovaksi, plus että siitä tuli ihan turhia kaloreita. Sit olinkin kiukkunen kun jouduin mennä nälkäsenä nukkumaan. Ja nälkä on ollut vielä tänäänkin, ja edelleen kiukuttaa kun en osaa syödä.

Ja sitten eilen illalla mun isovarvas onnistui taas jotenkin menemään pois paikoiltaan. Eikä edes sen kävelylenkin aikana, vaan joskus myöhemmin. Ja edellisillan syvävenyttelytuokiosta mulla oli jo polvet kipeät kun pidin niitä sitten taas huonossa asennossa -.- Eli eilisillan nälän lisäksi mua vitutti vielä noi mun raajat. Ja oli sitten tosi hauskaa herätä tänä aamuna kun raajat oli vieläkin kipeät. Oli tarkotus mennä BodyBalanceen tänään, mutta kivut ei anna periksi. Kävelyllä olisin polvien puolesta voinut käydä, mutta pottuvarvas huutaa hoosiannaa, sitä ei siis pysty taivuttamaan. Nyt oon homehtunut koko päivän tässä sohvalla (nälkäisenä), ja nyt mun selkään alkaa sattua. Huomiseksi on varattu se helvetin BodyJam herra ties kuinka monetta kertaa (en oo siis vieläkään päässyt testaamaan sitä kun aina on tullut joku este), ja joudun varmaan taas sen perumaan näiden kipujen takia.
Tosi kiva kun sen kerran sitten kun sitä on reipas ja urheilullinen, niin heti menee joku paikka paskaksi >:/

Nytkin kalorirajat paukkuu aika hyvin, mutta mun on pakko tähän nälkääni syödä kunnon annos nakki-lihapulla-ranskiksia, en todellakaan aio enää tänään mennä nälissäni nukkumaan. Huomenna kuitenkin taas vituttaa se äijien metelöinti. Aivan varmasti tulevat sitten heti aamukahdeksalta tota kattoa maalaamaan! Ai jessus.

Niin ja sitten on vielä mun kotisivutkin alhaalla. Pyysin laskun maksamiseen lisäaikaa, ja laittoivatkin sitten uudeksi eräpäiväksi huomisen maanantain, mutta nettisivut pimeni jo perjantaina. Maksoin laskun sitten samantien ja laitoin mailia asiakaspalveluun, mutta ne tietysti on viikonloppua viettämässä. Että nyt ei oo viikonloppuna näkynyt mitkään mun kotisivupalvelimella olleet kuvat, mukaanlukien tämän blogin yläreunassa oleva kuva. Toivottavasti nyt palauttavat ne sivut huomenna näkyviin, tai muuten vituttaa vielä sekin.