Ajattelin tässä väsyneenä vielä tehdä tällaisen yleismaailmallisen postauksen, koska huomenna Nemo kotiutuu, ja on aivan varmaa että seuraavan viikon (vähintään) mahdollisiin postauksiin ei varmasti mahdu muuta kuin Nemo sitä ja Nemo tätä :) Teitä on varoitettu.

Plus että tänään saatiin aika paljon aikaiseksi. Odotettiin tänään sohvaa saapuvaksi, mutta tiiettiin kyllä että on aika 50/50 mahdollisuudet että se tulee vasta tiistaina. Niinpä sain mailia ettei se ollut ehtinyt tämän päivän kuormaan, joten se tulee vasta ensi viikolla. Käytiin kuitenkin loppusumma siitä sohvasta maksamassa, että voivat sen sohvan sitten suoraan kiikuttaa tänne, ettei tarvii enää siellä käydä maksamassa sitä. Ostettiin siitä samalla neljäs tuollainen musta cd-torni, ja pikkuhiljaa alkaa kaikilla levyillä ja leffoilla olla koti.

Make heitti mut siitä työkkärille, jonotin siellä yli puoli tuntia vaan sen takia että piti käydä vilauttamassa sitä työnhakuvalmennustodistusta. Sieltä riensin sitten innoissani kampaajalle varaamaan aikaa, kun äitykkä lupasi maksaa moisen mulle :) Mä olen viimeksi 3,5 vuotta sitten ollut kampaajalla, sillon kun muutuin blondista punapääksi. Nyt alkaa hiukset olla jo vähän huonommassa jamassa, ja lisäksi vaan haluan pitkästä aikaa huollattaa näitä ammattilaisen käsissä. Mulla on myös ikäviä päänahan ongelmia, joten siellä saan vissiin jonkun oikeanlaisen hoidon kyseiseen vaivaan. Eli kampaajalla saan päänahan hoidon, värinpoiston ja tasaisen punaisen Elumen-värin, jonka pitäisi pysyä pidempään hyvänä, sekä huonojen latvojen saksimisen :) Niin ja sitten haaveilin tuossa kulmien ja ripsien kestovärjäyksestä, koska vaikka mulla on siihen välineet kotonakin, niin mä en saa koskaan mun ripsiäni tasaisesti värjättyä, ja se näyttää välillä tosi rumalta kun vaaleat ripsienjuuret paistaa kilometrin päähän kun on ripsiväriä -.- No enivei, tossa liikkeessä saa saman katon alta sekä kampaamo- että kauneushoitolapalveluja, joten toi kulmien ja ripsien muotoilu ja värjäys käy kivasti siinä hiusvärien vaikuttaessa :D Kätevää siis. Sieltä sais samalla myös reiät korviin, mutta jos nyt vähän edes rajotetaan... :) Aika mulla on ens viikon perjantaille.

Kampaajalta menin vielä lemmikkieläinliikkeeseen ostamaan vähän penturuokaa, ja samalla kysyin sieltä duunia, mutta ei oikeen tärpännyt. Pitäisi olla eläinhoitajan koulutusta ja tietämystä kaloista ja akvaarioista. Juteltiin siinä kyllä pitkät tovit liikkeen omistajan kanssa, ja kehotti käymään uudelleen syksyä kohden jos mun tilanne on vielä sama. Ens viikolla pitäis Nemon lomassa jossain vaiheessa malttaa lähettää muutama muu työhakemus :P

Postista hain vielä Backstreetilta ostamiani tukkavärejä. Tietystikään en ihan just olis niitä tarvinnutkaan kun kerran kampaajalle pääsen, mutta kyllähän nuo säilyy ja varmasti tulee käytettyä. Ja lisää on vielä tulossa toisesta kaupasta toista merkkiä :D

Kotiin kun tarvoin tuolla älyttömässä loskapaskassa, harkitsin vakavasti kumisaappaiden ostoa. Mulla oli housut polviin saakka litimärät, samoin kengät ja sukat, jee jee. Facebookissa odotti viesti Mammilta, joka pyysi mua Rockin' Hoodiin siiderille. Niinpä menin sinne vajaaksi pariksi tunniksi, ja oli kiva päästä turisemaan uuden tuttavuuden kanssa :) Hauskaa miten jotkut ihmiset saa aikaan sellaisen fiiliksen, että oltais tunnettu jo ties kuinka kauan. Mä näin Mammin ekaa kertaa kuukausi sitten siellä Ajattaran keikalla, eikä se todellakaan tänään tuntunut siltä, että ollaan vasta tutustuttu. Kivaa :)

Make olikin mun poissaollessa koonnut sen cd-tornin, joten tehtiin vaan ruokaa, vähän siivottiin Nemoa varten ja mä kyyläsin Idolsia. Arvaa ketkä on mun suosikkejani :DDD
Nyt tuo torni on vasta puolillaan, joten taidan tässä vielä jotain sinne heitellä, käydä suihkussa ja rojahtaa sänkyyn.

Että tämmönen päivä. Vissiin enemmän asioita tullut tehtyä kuin muutamaan viikkoon :P