Alottelen tuon mainitsemani haasteen samantien, itsensä esitteleminen kun ei ole sieltä vaikeimmasta päästä kuitenkaan ;)

Olen siis Henni, 26-vuotias salolainen, kotoisin Lohjalta. Lohjalla asuinkin melkeinpä näihin päiviin asti, sillä muutin Saloon vasta viime syksynä. Täällä mun kanssa saman katon alla asuu avomies Make, sekä kolme karvakorvaa: Nikki, Nuno ja uusimpana tulokkaana Nemo. Tällä hetkellä oon vielä työtön, edellisen duunin sainkin koulutukseni kautta, kun olin siellä työssäoppimisessa. Pidin työstäni ja työkavereistani ihan hirvittävän paljon, ja vaikka potkut (tuotannollisista ja taloudellisista syistä) oli toisaalta helpotus, oli se myös toisaalta kova paikka. Työpaikan menettämisen jälkeen oikeastaan päätinkin, että mua ei Lohjalla pidättele oikeastaan enää mikään, joten voin yhtä hyvin muuttaa muuallekin. Make taas on Salosta kotoisin ja asui täällä ns. osa-aikaisesti, ja koska Salo ei ole Lohjalta ns. liian kaukana, niin päätettiin sitten muuttaa yhdessä tänne.

Mä pidän paljon kaikennäköisistä asioista, oonkin tänne listannut niitä :D (eli en jaksa uudelleen luetella, anteeksi vaan). Harrastuksiin kuuluu tietysti jossain määrin nuo kiinnostuksen kohteet, lisäksi tykkään maalata kunhan vaan inspis iskee ja saan puuhat aloitettua. Pyrin myös säännöllistämään liikunnan, tai ainakin ottamaan sen osaksi viikkorytmiä. Mä en koskaan ole ollut hirveän urheilullinen, vaikka jazz-tanssia oonkin harrastanut. Tanssillinen liikunta onkin se, mistä nautin eniten kunhan vaan kroppa antaa myöten. Tanssin jouduin aikoinaan lopettamaan kun polvet ei enää kestänyt sitä :/

Keikoilla pyrin käymään aina kun vain on varaa. Nykyisin sitä varaa on vähän harvemmin, mutta kyllä niitä keikkoja aina johonkin väliin ympätään :) Moni valittaa, että musiikkimausta puhuttaessa ei voi sanoa olevansa kaikkiruokainen, ja sitten kuunteleekin vaan listapoppia ja räppiä :D No mä en mahda sille mitään, mutta olen musan suhteen todella kaikkiruokainen! Mulle musiikin genrellä ei ole mitään väliä, kunhan siinä biisissä on joku koukku, vaikka pienikin, mikä saa mut pitämään siitä. Yleensä se koukku on melodinen, mutta se saattaa olla vaikkapa örinävokalistin monipuolinen kurkkuääni. Tekijöitä on monia. Mun musiikkikirjastosta löytyy tuhansia biisejä, ja sieltä saattaa hyvinkin tulla peräkkäin Burzumia, Chopinia ja Nylon Beatia, ja pidän kaikista yhtä lailla :D
Mä olen tosiaan ollut Nylon Beat -fani suunnilleen vuodesta '96/'97, ja bändistä tuli mulle vuosien kuluessa kuin elämäntapa. Vaikka NB lopetti, niin mua kiinnostaa edelleen mitä Jonna ja Erin tahoillansa tekevät, ja niistäkin välillä kirjoittelen tänne blogin puolelle. Mä olin loppuvaiheessa niin aktiivisesti Nylon Beat -meiningeissä mukana, että on tuo eräänlainen mainostaminen jäänyt vähän päälle ;D Nykyisin tulee kuitenkin enemmän luukutettua raskaampaa musaa, metallia lähinnä.


Vasemmalla Henni joskus v. 2005 ja oikealla v. 2011
 

Blogia mä aloin pitämään muistaakseni vuonna 2004... Silloin mulla oli vielä Extreme Fool -nimiset henkilökohtaiset kotisivut, ja myös blogi oli siellä. Myöhemmin siirsin blogin LiveJournaliin vaikka kotisivut pystyssä olivatkin, ja sinne kirjoittelin pari vuotta. Kyllästyin sitten kotisivujen ylläpitoon, varsinkin kun mä en mielestäni ole niin kiinnostava ihminen, että mulla pitäisi olla omat kotisivut :D Lopetin sitten sivuni, ja päätin blogini siirtää Vuodatukseen, koska täällä sai tehdä myös noita erillisiä sivuja. Eli pääpaino täällä on blogilla, mutta sain tehtyä omat esittelysivut kotisivutyyppisesti sellaisille asioille, jotka ovat mulle tärkeitä. Mutta mä oon aina tykännyt kirjoittaa, ja mm. teininä pidin päiväkirjaa. Jossain vaiheessa tajusin, että mulla on niin paljon tyhjänpäiväistä kirjotettavaa, että mä en kertakaikkiaan jaksa kirjottaa sitä ihan kynällä paperille :D Eli periaatteessa vieläkin kirjoitan blogia lähinnä itselleni, mutta koska mielelläni luen muidenkin blogeja, niin totta kai munkin blogia saa muutkin lukea. Viime aikoina oon kuitenkin hieman enemmän ajatellut mistä kirjoitan ja millä tavalla. Itsestäni kirjoittelen aika avoimesti, mutta kunhan nyt ei kavereista, perheestä ym. ihan niin paljon kertoisi.
Mulla on kotisivut vielä Nukutaan.orgissa, mutta niiden sisältö on nykyisin erilainen, ja oikeastaan vain keikkakuvasivusto päivittyy nykyisin blogin lisäksi.

Mä pukeudun hyvin tavallisesti, ja mulla käy usein niin, että alan pitämään jostakin muoti-ilmiöstä vasta kun se on jo menossa pois muodista. Pukeudun kuitenkin mustiin, punaisiin tai violetteihin vaatteisiin, jotka ovat aika tyypilliset "gootin" värit. Mä en kuitenkaan koe itseäni millään tavalla gootiksi. Oon pukeutumistyyliltäni ennemminkin sitten ehkä gootahtava hevari, ja mä en esim. pidä goottimetallista. Mä pidän tietyissä rajoissa hevareiden ja goottien tyylistä, mutta samalla rakastan niitä maailmaa rakastavia peikkotukkahippejä, ja mun omakin tyyli on ehkä sitten jotakin siltä väliltä, myös musiikillisesti.
Mä koen itseni kaikinpuolin vaan niiiiiiiiin tavikseksi, että ainakaan tähän mennessä en oo koskaan edes laittanut mitään asukuvia. Shoppailuja tietysti oon esitellyt, mutta en mä tiedä kiinnostaako ketään esim. mun vastaukset tällaiseen haasteeseen :D

Tää meni taas ihan jaaritteluksi kuten yleensäkin... Lopetan hyvän sään aikana ja jatkan huomenna toisella aiheella!