Tästä tuleekin lyhyt postaus, koska mulla ei ole sisaruksia, ei edes sisarpuolia, vaan olen ainut lapsi. Sekä isä että äiti ovat nyt yhdessä ihmisten kanssa, joilla ei ole aiemmista suhteista lapsia lainkaan.

Ainoana lapsena olo oli muistaakseni aina ihan kivaa, en mä muista että olisin erityisemmin kaivannut sisaruksia. Muistan kyllä pienenä toivoneeni isoveljeä x) Mutta onneksi mulla on ihania ja läheisiä serkkuja, jotka ovat mulle melkein kuin sisaruksia, ja sitä kautta mulla olis jopa kaksi "isoveljeä" ;) Mutta ei siitä ole kauaakaan kun havahduin siihen, että mun mahdollisella tulevalla lapsella ei tuu mun puolelta olemaan serkkuja, ne on sitten "vain" pikkuserkkuja.

Oon myös ainoana lapsena ehkä jossain määrin hemmoteltu, ja oon ehkä saanut enemmän vapauksia kuin jos perheessä on enemmän lapsia.
No, eipä tästä sen enempiä, jatketaan taas huomenna uudella aiheella.