No eipä ole taas tämä mun blogikirjoittelu mennyt ihan niinku piti. Johtuen kyllä pääosin siitä, että jouduin heti vapun jälkeen maanantaina kiikuttamaan mun läppärin huoltoon, kun ei suostunut paska lataamaan akkua. Verkkovirrassa mä yleensä sitä kyllä pidän, enkä olis sitä akkua tähän hätään tarvinnut, mutta hyvähän se vika on korjata, mikä ikinä sitten onkaan. Joten jatkan tuota haastetta ym. kuvallisia postauksia vasta kun saan läppärin takaisin. Tässä Maken koneella ei oo Photoshopia, enkä mä suostu laittamaan tänne käsittelemättömiä kuvia :D

Lyhyesti voisin kuitenkin vapusta kertoa, kun jostain kumman syystä jäi taas valokuvien ottaminen vähemmälle -.- Miten se muka voi olla niin vaikeeta?

Perjantaina lähdettiin iltapäivällä kohti Lohjaa, käytiin ensin mummulassa kahvilla, ja sieltä mentiin Hannelle illanviettoon. Oltiin siis menossa Loheen kattomaan Kotiteollisuutta; Hanne ja Ville, minä ja Make sekä Hilla ja Omppu. Aloteltiin siitä viidestä asti, ja voisin kyllä hyvin veikata, että jollei Omppu olis ollut siellä patistamassa meitä liikkeelle, niin ei varmaan oltais keritty Loheen ajoissa :D
Paljon siellä oli jengiä, mutta tuttuja siellä oli vain pari, tosi omituista! Silti siellä tuntui olevan monen ikäisiä ihmisiä, myös mun ikäluokkaa, niin luulis että olis ollut enemmän tuttujakin paikalla. Eräs tyttö kyllä kehui ensin mun hiuksia, ja kysyi sitten että "ootsä Henni?" Se oli taas niitä hetkiä, että voi vittu, pitäiskö mun tuntea toi tytsy :D Se sitten kertoi että oon ollut yhdessä sen veljen kanssa, jolloin välähti, se oli sen J:n pikkusisko! Hauska sattuma, kun just ehdin muisteloida siitä J:stä täällä blogissa... Mutta olin tosi otettu että hän mut muisti, olenhan mä nyt ulkonäöltäkin muuttunut ihan sairaasti 10 vuodessa :D
Keikasta mä nyt en oikeen oo mitään mieltä, koska vaikka Hynynen onkin tosi symppis ja ihq ;), niin en mä hirveästi Kotiteollisuuden musasta välitä, muutamia hittibiisejä lukuunottamatta. Muutama radiobiisi tuli, mutta Minä olen -biisiä niillä ei oo nähtävästi moneen vuoteen ollut setissä mukana. Harmi, se kun on musta niistä biiseistä paras x) Kuvatkaan ei onnistuneet, enkä mä niitä paljon jaksanut ottaakaan.

Keikan jälkeen jäätiin pilkkuun asti tanssimaan, ja jopa Ville ja Makekin tanssi meidän kanssa (lopuksi tassin Maken kanssa meiän ekan hitaan ever :D <3) :D Kerrankin tuli ihan hyvää musaa, ja yhestä biisistä innostuin niin kovasti, että piti DJ:ltä käydä kysymässä mikä se oli. No en kyllä meinannut uskoa kun se sanoi sen olleen Nightwishiä, mutta Hannelle kun baarista takaisin päästiin, niin humalapäissäni vielä googlettelin, että mikäs perkele se semmonen biisi oli, ja Nightwishiähän se oli kuin olikin. Baarin äänentoistolaitteista sitä ei kyllä tunnistanut Tarjaksi ollenkaan!
Ja kyseessähän oli siis tämä: 


Aamulla meillä oli vähän vaikeuksia lähteä kun Makella oli vissiin vähän pahempi darra kuin mulla, vaikka se joi paljon vähemmän. Jouduin odottelemaan sitä siis aika kauan, mä kun halusin lähteä mahdollisimman ajoissa takasin kotiin, kun oli Nemon eka kerta kun me oltiin noin kauan pois, vuorokausi suunnilleen. Käytiin vielä mutsin luota hakemassa munkkeja. Pari tuntia ehdittiin olla kotona, kunnes Hanne ja Ville tuli perässä, vietettiin siis vappuaatto täällä. Laitettiin aikalailla samantien safkaa, nakkeja, perunasalaattia ja halloumisalaattia, ja siinä samalla katottiin Suomi-Latvia -matsia. Kaikki söi itsensä niin ähkyyn, että juominkien jatkaminen oli "pikkasen" vaikeaa. Ollaan sitä nyt monesti peräkkäisinä päivinä ryypätty, mutta toi oli jostain syystä tosi hankalaa, vaikkei kellään kai mikään älytön krapula ollutkaan. No, siitä sitten uuteen nousuun juomapelin voimin, mutta se olis kyllä pitänyt kai alottaa tunteja aikasemmin :P
Meidän oli tarkotus mennä käymään tuossa Hoodissa Havenin vappubileissä, mutta erinäisistä syistä kaikki vähän venyi ja olevinaan jo päätettiin ettei lähetäkään minnekään. No siinä vissiin kahden aikaan Ville huutelee täällä, että "mennään nyt käymään ihmisten ilmoilla!" :D No niin me sitten lähdettiin kolmistaan (Make meni jo nukkumaan) hirveellä kiireellä ovesta ulos ja Hoodiin, mä en edes ehtinyt ahtaamaan itteäni korsettiin xD No pileet Hoodissa oli jo tietty ohi, ja siellä kamoja laiteltiin kasaan, mutta tulipa kuitenkin Marissa nähtyä (ja pussattua), ja baaritiskillä juttelin jonkun miehen kanssa, jonka naisseura olikin vähän äkäsemmän laatusta... Luuli vissiin että yritän sen äijän iskeä :P

Vappupäivänä herättiin vasta yhdeltä, ja syötiin krapulasafkaähkyt, jumitettiin sen jälkeen pari tuntia, kunnes Hanne ja Ville lähti takasin Lohjalle. Oli kyllä oikeen mukava vappuviikonloppu, vaikka lauantaina ne kunnon meiningit oliskin voinut alottaa vähän aikasemmin. Ja oli sen verran märkä ilma, ettei ulos viittinyt lähteä. Olis ollut ihan kiva jossain puistossakin hengata.

Mut että näin. Ja maanantaista asti on tosiaan kone ollut huollossa, ja mulla on vaikeuksia keksiä tekemistä, kun en kehtaa tähän Maken koneellekaan koko ajan ruinata. Kuinka ollakaan, että kaikki katsomattomat tv-sarjatkin (esim. Täydelliset naiset) on siellä läppärillä, ja kaikki mitä mulla on tuossa hyllyssä bokseina, on jo katottu -.- No, tällä viikolla pitäis vielä ottaa yhteyttä yhteen työelämävalmennuspaikkaan, että jospa sinne pääsis niin ei tarttis tekemisiään miettiä.
Palailen siis siihen haasteeseen kun saan koneen takaisin, ja lisäksi ajattelin pitkästä aikaa tehdä Nemosta pienen postauksen.