Mulla oli tänään työpäivän jälkeen sovitut deitit lukioaikaisen ystäväni Anun kanssa :) Sovittiin tapaavamme kahvilassa, ja mulla oli siinä sitä ennen reilu puoli tuntia luppoaikaa, joten kävin vähän silmäilemässä alennusmyyntejä. Siis hyvin pintapuolisesti silmäilin, koska mun ei ollut tarkoitus ostaa mitään :D

Seppälästä kuitenkin tarttui käteen pari toppia, kynsilakkoja ja kynsitarroja. Noista topeista tollanen pinkki mulla oli jo aikaisemmin, mutta huomasin Nummirockissa, että siinä oli aika paljon jo reikiä, joten ostin sitten uuden. Täytyy varmaan jollain hioa farkkujen takataskujen niittejä sileämmiksi ettei rei'ittäisi noitakin. Otin samantien toisenkin topin, koska noi on tosi pehmeitä ja mukavia päällä. Mutta noita täsmälleen samoja ei ollut esim. mustina, ainoastaan värillisinä, joten valitsin sitten tuommoisen todella vaalean liilan (meinasin ensin ottaa limenvihreän, hui!). Mä en tiedä mitä kriisiä mulla nyt pukkaa päälle kun ostelen värikkäitä vaatteita ja teen asioita joita en uskonut tekeväni :D

Kalenteri on Tiimarista. Mun elämässä tosin tapahtuu nykyisin niin vähän, etten oo tarvinnut kalenteria oikeesti varmaan vuoteen, mutta se nyt tulee joka vuosi ostettua, tavoitteena oikea elämä ja kalenterimerkintöjä :D Ja löytyi nättikin.
Mulla ei ole ikinä ollut näin pinkkiä kynsilakkaa (oikeanpuoleinen puteli), mutta alkushokin ja kynsitarrojen jälkeen nää näyttää jo ihan mukavilta :) Keskimmäinen pullo on tosi läpikuultavaa pinkkiä, mutta ihan kiva sekin.

Anun ja vauvansa Anniinan kanssa kahviteltiin ensin kahvilassa tunti tai pari, jonka jälkeen tultiin vielä tänne meille pariksi tunniksi. Mä olin ihan varma, että kissat juoksee kilpaa karkuun kun huomaavat, että talossa on vauva, sillä kokemuksia siitäkin on, mutta ei ne pelänneet Anniinaa ollenkaan :) Nikki ja Nunokin vaan haistelivat hassuntuoksuista pikkuihmistä, eikä pelästyneet edes siinä vaiheessa kun tyttö liikahti, äännähti tai kosketti. Ja jos Anniina vähän parkaisi, niin Nuno oli heti juoksemassa tytön luo, että mikä sillä nyt on hätänä :D Nemo ja Nikki söivät Anniinan kanssa samaa viiliä ja muutenkin kissat tosiaan parveili lähes koko ajan Anniinan lähettyvillä ihmettelemässä. Tosi hienoa ettei lapset enää pelota, vaikkei meillä kovin montaa lasta ole käynytkään :D

Oli ihan huippukivaa nähdä Anua niin monen vuoden tauon jälkeen. Ollaan me lukion jälkeenkin toki nähty, mutta tosi harvakseltaan, ja viimeksi tosiaan varmaan 3-4 vuotta sitten. Kiitti Anu seurasta! <3

Vielä niistä asioista joita en uskonut tekeväni... Mä mm. ostin eBaysta haaremihousut. Sellaiset, joita voi käyttää myös jumpsuitina elikkäs haalarina. Ja nämä onkin tosi mukavat, nimenomaan jumpsuitina käytettynä, ja siitä innostuneena ostin vielä toisetkin, mustat ja viskoosiset, kun nämä ovat ruskeat ja puuvillaiset. Mustien pitäisi olla vielä vähän enemmän baggy-malliset, mut saas nähdä, kuitenkin joillekin thaimaalaiskokoisille tehty kun sieltä päin tulevatkin :P Niin en mä näitä kyllä kehtaa julkisella paikalla pitää, mutta ihanat ja kevyet kotihaalarit nämä on! Ihan vaan housuina käytettyinä ovat mulle vähän liian lyhyet, eli resori ei yllä ihan nilkkaan asti :/ eBayn kuva:

Tuhlasin myös aika paljon rahaa eBayn koristetyynynpäällisiin (tämä ei ole enää yllättävää), mutta otan niistä sitten kuvia kunhan saadaan Ellokselta se uusi päiväpeittokin :)

Nyt on enää neljä yötä Tuskaan! Huu!